.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمایل هموطنان برای سفر به مازندران بیشتر شده است

سید علی اکبر طاهایی با اشاره به بهبود وضعیت راه های مواصلاتی استان و ارتقاء فضای اقامتی شهرها، گفت: با توجه به این شرایط پیش بینی می شود که نوروز امسال تمایل هموطنان برای سفر به این استان بیش از پیش خواهد بود.

استاندار مازندران با تبریک نوروز 90 به هم استانی های مازندرانی، از آمادگی شهرداری ها، آموزش و پرورش، سازمان گردشگری و منابع طبیعی برای اسکان مسافران خبر داد.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان به تنهایی پنج هزار کلاس درس را برای این منظور در ایام نوروز اختصاص داده است.

وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه گردشگری و منابع بکر خدادادی مازندران، تصریح کرد: مازندران متعلق به همه مردم ایران است و این موضوع وظیفه ما را در جهت فراهم آوردن امکانات مناسب سفر برای هم میهنان سنگین تر می کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران از طریق سه راه ارتباطی به پایتخت کشور متصل است، خاطرنشان کرد: به واسطه اجرای پروژه های مهم و بزرگ، راه های مواصلاتی و مراکز اقامتی استان هر سال بهتر از سال قبل است که همین مسئله زمینه ورود بیشتر مسافران را فراهم می آورد.

طاهایی یکی از مهم ترین دلایل تمایل مردم نقاط مختلف کشور برای سفر به مازندران را مهمان نوازی و مهربانی مردم این دیار دانست و بیان داشت: یکی دیگر از دلایل پرتردد بودن استان، قرار گرفتن در مسیر مشهد الرضا و عبور زائران آن حضرت از راه های مازندران است که این خود افتخاری بزرگ برای مردم ولایی مازندران به شمار می رود.

طاهایی با بیان اینکه مناطق جنگلی و کمپ های ساماندهی شده به بخش خصوص واگذار شده اند اظهار داشت: اقامت مسافران با توجه به وضعیت آب و هوا متغیر خواهد بود.

استاندار مازندران با اشاره به امکانات حمل و نقلی مازندران تصریح کرد: خوشبختانه حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی در مازندران برای دسترسی به مناطق دیدنی مهیا است و امسال پست امداد هوایی نیز به امکانات استان افزوده شده است.

طاهایی با بیان اینکه بسیاری از مردم مازندران تاکنون از تمام مناطق دیدنی استان دیدن نکرده اند، افزود: باید با فرهنگ سازی و با کمک رسانه ها مردم را با اماکن دیدنی مازندران آشنا کرد.

طاهایی با بیان اینکه مساجد و اماکن زیارتی مازندران برای پذیرایی از مسافران و خدمت رسانی ساماندهی شده اند تصریح کرد: از مسافران و همه هم وطنان عزیز که در این ایام به مازندران سفر می کنند تقاضا دارم که در حفظ و صیانت از منابع طبیعی و پاکیزگی اماکن اقامتی استان ما را یاری دهند.

وی در مورد ساماندهی زباله های مازندران گفت: با استفاده از تکنولوژی جدید می توان از زباله ها برق تولید کرد تا با این کار از آسیب به محیط زیست و منابع طبیعی استان جلوگیری شود.

طاهایی، از همه اقشار مردم استان بویژه رانندگان، صنعتگران، نانوایان و تولیدکنندگان بدلیل همدلی و همکاری با دولت درجهت اجرای هر چه بهتر قانون هدفمندی یارانه ها، قدردانی کرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.